WEB

Το TikTok ήρθε για να μείνει. Μάθετε για το νέο trend του 2020

  • Στην αρχή υπήρχε το musical.ly. Επρόκειτο για μία εφαρμογή στην οποία teenagers δημοσίευαν βίντεο στα οποία έκαναν playback και χορευτικά βίντεο σε γνωστές ποπ επιτυχίες.
  • Το 2017 η ByteDance αγόρασε το Musical.ly για 800 εκατομμύρια δολάρια, και δημιουργεί μία νέα εφαρμογή, το TikTok.
  • Η ByteDance Ltd είναι εταιρεία παροχής υπηρεσιών διαδικτυακής τεχνολογίας με έδρα το Πεκίνο. Ιδρύθηκε από τον Ζανγκ Γιμίνγκ το 2012.
  • Παράλληλα με το TikTok από το 2016 η εταιρεία είχε ήδη ξεκινήσει το app “Douyin” στην Κίνα, το οποίο λανσάρει έως και σήμερα ως αδελφή εφαρμογή του TikTok προσαρμοσμένη στους αυστηρούς κανονισμούς λογοκρισίας της κίνας.
  • To πρώτο τρίμηνο του 2020 με την συγκυρία της καραντίνας λόγω του covid-19, το TikTok γίνεται το νέο παγκόσμιο trend και ξεκινάει μία ξέφρενη πορεία.

Ας δούμε μερικά ενδιαφέροντα “facts” και στατιστικά:

  • Τον Οκτώβριο του 2018 εγκαταστάθηκε περισσότερες φορές από οποιαδήποτε άλλη εφαρμογή στις ΗΠΑ.
  • Μέχρι τον Νοέμβριο του 2018 είχε ληφθεί από σχεδόν 80 εκατομμύρια χρήστες μόνο στις ΗΠΑ.
  • Η BydeDance, με εκτιμώμενη αξία 75 δισεκατομμυρίων δολαρίων, ξεπέρασε το Uber ως η «πολυτιμότερη» start-up παγκοσμίως.
  • Τον Φεβρουάριο του 2019, το TikTok ξεπέρασε το ένα δισεκατομμύριο λήψεις μέσω App Store και Google Play.
  • Το πρώτο τρίμηνο του 2019 ήταν η πιο επιτυχημένη εφαρμογή καθώς απέκτησε επιπλέον 188 εκατομμύρια χρήστες.
  • Σήμερα, το TikTok είναι διαθέσιμο σε 75 γλώσσες, σε πάνω από 150 χώρες.
  • Έχει φτάσει πλέον τα 2 δις downloads (καλοκαίρι 2020)
  • Μόνο τον Φεβρουάριο του 2020 είχε 113 εκατομμύρια κατεβάσματα.
  • Κατηγορείται από δυτικούς φορείς ότι διαρρέει πληροφορίες των χρηστών προς όφελος της Κίνας.
  • Λόγω των αμφιβολιών περί της ορθής διαχείρσης των προσωπικών δεδομένων τον χρηστών της, η Amazon απαγόρευσε στους εργαζόμενούς της να συνυπάρχει η εφαρμογή στο ίδια κινητά με αυτά που λαμβάνουν τα εταιρικά τους emails.
  • Οι χρήστες του ανήκουν στο νεαρότερο ηλικιακά κοινό σε σχέση με τα υπόλοιπα social networks.
  • Στοχεύει στην generation z και όχι σε παιδιά και teenagers.
  • 25.8% των Αμερικάνων χρηστών του είναι 18 έως 24 ετών.
  • Ο μέσος χρήστης ξοδεύει περισσότερα από 50 λεπτά την ημέρα στο tiktok.
  • Λένε ότι ο αλγόριθμός με τον οποίο προβάλλει την ροή βίντεο, λαμβάνει υπόψη του και παράμετρους όπως φωτεινότητα και ποιότητα εικόνας.
  • Προς το παρόν έχει ελάχιστες έως καθόλου διαφημίσεις.
  • Πρόσφατα (Ιούνιος 2020) δημιούργησε τα  TikTok for Business & Ads Manager για την δημιουργία και διαχείριση διαφημιστικών καταχωρίσεων.
  • Οι διαφημίσεις μέχρι τώρα ήταν (σκοπίμως) πολύ διακριτικές σε εμφάνιση, και οι στατιστικές λένε ότι είχαν (πιθανότατα λόγω του διακριτικού τρόπου εμφάνισης) πολύ χαμηλή ανταπόκριση (engagement).
  • Το ΤικΤοκ έχει απαγορευτεί σε κάποιες χώρες (Ινδονησία, Μπαγκλαντές) για ανάρμοστο περιεχόμενο.
  • Διάσημοι influencers του instagram καθώς και επώνυμοι με τεράστιους instagram και facebook λογαριασμούς τα βρήκαν “σκούρα” με το TikTok. Η επιτυχία τους σε πολλές περιπτώσεις δεν ήταν αντίστοιχη.
  • Αντίθετα αναδείχτηκαν σε τεράστιους λογαριασμούς χρήστες που πιθανότατα δεν θα είχαν καμία τύχη στα παραδοδσιακά κοινωνικά δίκτυα.
  • Τα βίντεό του διαρκούν 15 δευτερόλεπτα και μπορείς να τα στείλεις με ελάχιστα κλικ οπουδήποτε ή να τα αποθηκεύσεις στην συσκευή σου.

Πηγή: zoom-out.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Αράχνη τρώει Πουλί Ζωντανό (Βίντεο)

Γιώργος Δεληγιάννης

Δείτε πώς είναι σήμερα ο μικρός body builder Richard Sandrak

Παράγει η Κίνα πλαστικό Ρύζι;

Γιώργος Δεληγιάννης

Ληστεία δημοσιογράφου On Air

Τι ήταν τελικά η εξωγήινη αράχνη που έγινε viral στο ελληνικό διαδίκτυο;

Γιώργος Δεληγιάννης