Featured

Πώς να βελτιώσετε την ποιότητα του ύπνου σας

Ο ύπνος παίζει σπουδαίο ρόλο για την υγεία μας. Είναι ένας παράγοντας που επηρεάζει τη διάθεση, το μεταβολισμό και το ανοσοποιητικό μας σύστημα. Σύμφωνα με έρευνες ένας μέσος οργανισμός χρειάζεται 8 ώρες ύπνου για να μπορέσει να ξεκουραστεί επαρκώς ενώ πάντα επισημαίνεται η σημαντικότητα του βραδινού ύπνου. Πέρα από τη διάρκεια του ύπνου είναι καθοριστική και η ποιότητα του ύπνου. Αυτή μπορεί να επηρεαστεί από πολλούς παράγοντες και ενδεχομένως σε κάποιες περιόδους να κοιμάστε 8 ώρες ή παραπάνω αλλά να μη νιώθετε αρκετά ξεκούραστοι και ενεργητικοί.

Στο άρθρο που ακολουθεί θα αναφέρουμε κάποιους από τους λόγους που μπορεί να μην κοιμάστε πολύ καλά τη νύχτα αλλά και κάποιους εύκολους τρόπους να βελτιώσετε τον ύπνο σας και να ξυπνάτε καλύτερα το πρωί.

Ποιοτικά λευκά είδη και καλός αερισμός του δωματίου

Τα λευκά είδη που ακουμπάτε κατά τη διάρκεια του ύπνου σας όπως είναι τα σεντόνια, οι παπλωματοθήκες και οι μαξιλαροθήκες πρέπει να είναι από απαλά και ποιοτικά υφάσματα. Η πιο ασφαλής επιλογή για όλες τις εποχές είναι το βαμβάκι που αναπνέει σωστά και δεν έχει συνθετική σύσταση. Μην ξεχνάτε να τα αλλάζετε συστηματικά, Επιπλέον, το υπνοδωμάτιό σας θα πρέπει να αερίζεται καθημερινά ώστε να ανανεώνεται ο αέρας και να μπαίνει καθαρό φως όσο δεν κοιμάστε.

Σκοτάδι

Το σκοτάδι και η ησυχία είναι δύο καθοριστικοί παράγοντες για έναν καλό ύπνο. Βεβαιωθείτε ότι πριν κοιμηθείτε έχετε σβήσει όλα τα φώτα ή τις συσκευές που βγάζουν φως και ήχο και έχετε κλείσει τα παντζούρια του δωματίου ώστε να μην μπαίνει φως. Αν αυτό δεν είναι εφικτό, μπορείτε να προσθέσετε κουρτίνες υπνοδωματίου ή στόρια που να περιορίζουν όλες τις πηγές φωτός από το να εισέλθουν στο δωμάτιο.

Ηλεκτρονικές συσκευές

Περιορίστε τη χρήση ηλεκτρονικών συσκευών τουλάχιστον μία ώρα πριν τον ύπνο σας. Ξέρουμε ότι έχετε συνηθίσει να κοιμάστε χαζεύοντας στο κινητό ή την τηλεόραση αλλά δυστυχώς το μπλε φως που εκπέμπουν οι οθόνες είναι ένας βασικός παράγοντας για έναν κακό ύπνο. Κλείστε τις συσκευές αυτές και πάρτε λίγο χρόνο να χαλαρώσετε πριν κλείσετε τα μάτια σας.

Διατροφή

Αποφύγετε μεγάλα και βαριά γεύματα τις βραδινές ώρες. Προγραμματίστε το βραδινό σας τουλάχιστον 3 ώρες προτού κοιμηθείτε και επιλέξτε ελαφριές και υγιεινές τροφές που δε θα επιβαρύνουν το στομάχι σας και θα σας χαλάσουν τον ύπνο. Αν αντιμετωπίζετε πρόβλημα με αυπνίες προτιμήστε φαγητά πλούσια σε μαγνήσιο και δοκιμάστε να πιείτε ρόφημα με βότανα όπως η λεβάντα και η βαλεριάνα που είναι χαλαρωτικά και θα σας βοηθήσουν να κοιμηθείτε.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Σύγχρονος έναντι παραδοσιακού τρόπου οργάνωσης γραφείου 

Γιώργος Δεληγιάννης

Η απόλυτη συνταγή για το καλύτερο κέικ σοκολάτας

Γιώργος Δεληγιάννης

Ηλεκτρονικές και βιομετρικές κλειδαριές : Τι επιφυλάσσει το μέλλον; 

Γιώργος Δεληγιάννης

Σανδάλια: Η πιο δημοφιλής επιλογή για το καλοκαίρι!

Προετοιμαστείτε κατάλληλα για να πάτε σε συνέντευξη

Γιώργος Δεληγιάννης

Infotherm.gr Βόλος: Μύθοι γύρω από την ενδοδαπέδια θέρμανση!

admin