Featured

Ο ρόλος των δικτυακών πλατφορμών παραγγελιοληψίας

Τα τελευταία χρόνια, τα συστήματα παραγγελιοληψίας έχουν εξελιχθεί σημαντικά.  Σε αυτό έχει βοηθήσει και η εξέλιξη των ψηφιακών συστημάτων, αλλά και των υπηρεσιών που πλέον μπορεί να προσφέρει το διαδίκτυο και σε cloud εφαρμογές. Η στροφή προς στις online λύσεις έχει φέρει σημαντικές αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας και εξυπηρέτησης των πελατών, προσφέροντας πολλά οφέλη τόσο για τα εστιατόρια όσο και για τα μαγαζιά αλλά και τους πελάτες. 

Παλαιότερα, η διαδικασία κράτησης τραπεζιού και η διεκπεραίωση της παραγγελίας γινόταν χειροκίνητα, με τηλεφωνικές κλήσεις ή με την άμεση επίσκεψη στο χώρο. Η μέθοδος αυτή, αν και απλή παρουσίαζε πολλούς περιορισμούς που θα δούμε παρακάτω.

  • Τα εστιατόρια δυσκολεύονταν να διαχειριστούν μεγάλο όγκο κλήσεων, το οποίο οδηγούσε σε   αναμονές και δυσχέρεια στους πελάτες.
  • Η διαθεσιμότητα των τραπεζιών δεν ήταν πάντα σαφής, με αποτέλεσμα οι πελάτες να έρχονται στο εστιατόριο και να μην βρίσκουν τραπέζι.
  • Το μενού και οι τιμές δεν ήταν διαθέσιμες Online, με αποτέλεσμα οι πελάτες να μην γνωρίζουν εκ των προτέρων το κόστος ανά άτομο.

Σήμερα, η παραγγελιοληψία έχει φτάσει σε άλλο επίπεδο με τα online συστήματα και τις ενοποιήσεις που προσφέρει με άλλες εφαρμογές, για την διαχείριση της αποθήκης και του λογιστηρίου. Επίσης, οι online πλατφόρμες κράτησης τραπεζιών έφεραν την επανάσταση στον τρόπο λειτουργίας των χώρων εστίασης. Πλέον, οι πελάτες μπορούν εύκολα και γρήγορα να ελέγξουν την διαθεσιμότητα σε πραγματικό χρόνο και να δουν ποια τραπέζια είναι διαθέσιμα στην ώρα που επιθυμούν. Επίσης, με λίγα κλικ, μπορούν να κλείσουν τραπέζι, χωρίς να πάρουν τηλέφωνο. Ακόμα, έχουν την δυνατότητα να επιλέξουν και το μενού που θέλουν και να σερβιριστούν πιο γρήγορα. Επιπλέον, οι πελάτες μπορούν να τροποποιήσουν ή να ακυρώσουν την κράτησή τους online, χωρίς κανένα κόστος.

Πλεονεκτήματα των σύγχρονων προγραμμάτων παραγγελιοληψίας:

Τα εστιατόρια μπορούν να διαχειρίζονται εύκολα τις κρατήσεις, μειώνοντας το φόρτο εργασίας και βελτιώνοντας την εξυπηρέτηση του πελάτη. Οι πλατφόρμες παρέχουν πολύτιμα δεδομένα για τις συνήθειες των πελατών, βοηθώντας τα εστιατόρια να βελτιστοποιήσουν το μενού τους και τις υπηρεσίες τους.

Παρά τα οφέλη, υπάρχουν και κάποιες προκλήσεις

Η εξάρτηση από την τεχνολογία δεν βοηθάει πάντα, όπως σε περίπτωση τεχνικής βλάβης. Δεν είναι λίγες οι φορές που, όταν υπάρχει πρόβλημα στο ίντερνετ, το σύστημα παραγγελιοληψίας δεν μπορεί να δουλέψει σωστά.

Ο ρόλος των δικτυακών πλατφορμών

Ορισμένοι πελάτες, ιδιαίτερα μεγαλύτερης ηλικίας, μπορεί να δυσκολεύονται με την online κράτηση.

Οι περισσότερες διαδικτυακές πλατφόρμες παραγγελιοληψίας ενδέχεται να είναι συνδρομητικές και να χρεώνουν προμήθεια στα εστιατόρια. Αυτό όμως περιλαμβάνει και την συνολική αναβάθμιση της εφαρμογής όποτε χρειαστεί και την διαχείριση του προγράμματος, προκειμένου αυτό να δουλεύει σωστά και συνεχόμενα χωρίς διακοπές και προβλήματα. Όλες αυτές οι εργασίες ισοσταθμίζουν το κόστος συνδρομής.

Τα Online συστήματα παραγγελιολειψίας δίνουν την δυνατότητα κράτησης τραπεζιού μέσω των social media, όπως Facebook και το Instagram, προσφέροντας ακόμα μεγαλύτερη ευκολία και αμεσότητα στους πελάτες.

Η εξυπηρέτηση πελατών μέσω της τεχνητής νοημοσύνης και των chatbots μπορεί να αυτοματοποιήσει τις απαντήσεις των πελατών και να διευκολύνει την κράτηση.

Καθώς η τεχνολογία εξελίσσεται, αναμένεται στο άμεσο μέλλον να δούμε ακόμα πιο καινοτόμες λύσεις στα συστήματα παραγγελιοληψίας, σε εστιατόρια και επιχειρήσεις, με στόχο την ακόμα καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών και την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Πώς να βελτιώσετε την ποιότητα του ύπνου σας

Γιώργος Δεληγιάννης

Ξεκίνησε το Net Billing – Πώς θα ωφελήσει τα νοικοκυριά

Γιώργος Δεληγιάννης

Πώς δημιουργήθηκαν τα ράστα;

Γιώργος Δεληγιάννης

Πόρτα και θυροτηλεόραση. Ένας Υψηλής Τεχνολογίας.. φύλακας άγγελος!

Γιώργος Δεληγιάννης

Πόσο σημαντική είναι η θερμομόνωση και η στεγανοποίηση για τις παραθαλάσσιες κατοικίες;

Γιώργος Δεληγιάννης

Κλιματισμός με χρήση της Γεωθερμικής ενέργειας για νέα και υφιστάμενα ξενοδοχειακά συγκροτήματα.

Γιώργος Δεληγιάννης